Seks i erotyzm znajdziemy w każdym zakątku naszej kultury… nie inaczej jest z reklamami. Marki prześcigają się w dwuznacznościach, podtekstach i seksizmie. Najczęściej doprawiając wszystko dawką humoru. Przedstawiamy Wam top dziesięć najbardziej erotycznych reklam.
10. Jeden z amerykańskich liderów fastfoodów, Carls Jr. and Hardee’s, jest mistrzem w produkcji seksistowskich reklam z mocnym podtekstem erotycznym. Do naszego rankingu wybraliśmy jedną, która naszym zdaniem jest najbardziej kontrowersyjna.
9. Interpretacja pewnych obrazów niekiedy jest ciężka… ale może o to tu właśnie chodzi. Seks w reklamie można uprawiać nawet z robotem.
8. Oto kontrowersyjna erotyczna reklama francuskiego sex-shopu. Ten obraz z pewnością jest dwuznaczny, ale jednocześnie sexy i zabawny. Każdemu małżeństwu przecież znane są tego rodzaju napięcia 😉 Może finał mógłby być lepszy, ale cóż, widocznie nie każdy może;)
7. Oto pierwsza, chociaż nie ostatnia w naszym rankingu erotyczna reklama Axe. I chociaż nie dostała zakazu wyświetlania, to jednak aż kipi seksem.
6. W naszym rankingu nie mogłoby zabraknąć telewizyjnego obrazu Durexu. Oto chyba najbardziej znana oraz jednocześnie najbardziej sexy reklama tego znanego producenta prezerwatyw. Motywem przewodnim reklamy jest utwór… orgazmiczny.
Zobacz też: TOP 10 parodie porno
5. Druga reklama marki Axe w naszym TOP 10. Ten znany producent kosmetyków dla mężczyzn słynie ze swoich działań marketingowych i z pewnością można pokusić się o stwierdzenie, że erotyczne reklamy są znakiem rozpoznawczym tego brandu. Oto wizja Axe, która nie była publikowana w Polsce, ale to nie znaczy, że nie powinna być.
4. Cóż, aby reklama była pełna seksu nie musi być dosłowna. A Stowarzyszenie Wegetarian doskonale udowodniło, iż świat warzywno-owocowych przysmaków jest pełen metafor 😉 Reklamę możecie znać z czołówki programu „Najzabawniejsze reklamy świata”, który był emitowany w tv pod koniec lat 90-tych.
3. Producent tej reklamy podszedł do kwestii seksu dosyć swobodnie. Patrząc na jej głównych bohaterów można pomyśleć, że testowanie prezerwatyw przy zakupie jest całkiem naturalne… przynajmniej w Australii 😉
2. Myjnia samochodowa zawsze była wdzięcznym tematem do tworzenia reklam przepełnionych seksem. Jeśli nie widzieliście tej reklamy, to z pewnością finał zaskoczy Was.
1. Reklama firmy okulistycznej to klasyk sposobu wykorzystania seksu w marketingu telewizyjnym. Nic dodać, nic ująć. Jest tu podtekst seksualny, komizm oraz trafna puenta. Numer jeden naszego rankingu erotycznych reklam!
Zobacz też: TOP 10 seriali z największą ilością scen seksu